La mare, Corbu, 2-4 septembrie 2011

Plecarea la mare, probabil ultima din acest an, a fost de vineri seara. Vali, Andreea si inca doi prieteni au plecat cel mai devreme urmati de Osmoza, Iulica, Vladimir si Ancuta. Eu cu Marin, Mada, Apollo si Laura am plecat cel mai tarziu si am ajuns la Corbu la 1:30 iar Babau a venit de sambata dimineata cu Miruna.

Cand am ajuns noi era destul de ud pe plaja si in plus mai batea si un vant nemernic care mi-a smuls cortul de vreo ori din nisip. Dupa ce am pus corturile ne-am asezat la o gura de visinata ca sa avem somnul mai lin. Doar noi cei veniti cu Marin, pentru ca restul dormeau deja cand am ajuns.

Sambata dimineata am dat o fuga cu Marin si Iulica prin Navodari ca sa mai facem ceva cumparaturi cautand in mod special inghetata Polar (care este ambalata ca un pachet de unt). Dupa ce am luat toate magazinele din jurul pietii la rand am renuntat dezamagiti, am cumparat niste beri si am plecat inapoi spre Corbu.

La corturi e plictiseala mare. Unii stau tolaniti la umbra, altii la soare, unii joaca sah…atmosfera de plaja intr-un cuvant. Dupa ce facem o baie cu toti eu ma bag la somn in cort pentru ca vreau sa fiu in forma diseara la cantare.

Cand ma trezesc Babau imi propune sa dam o fuga cu motorul pana in sat sa cumparam o ceapa pentru slana. N-am mai mers niciodata pe motocicleta si am ceva emotii. Dar am si mai mari emotii cand Babau imi spune ce patesc fetele care merg cu el pe motor. Pfiu, ce noroc am ca sunt baiat !!!

N-am casca si senzatia pe care o simt cand imi trece vantul plin plete nu se poate descrie. Intram in curand pe drumul betonat si Babau imi spune sa pun mainile pe rezervor. Care dracu de rezervor? Ca pe la mine prin spate nu vad nici un rezervor.

Pe la 80km/h gasesc si rezervorul si pana sa ajunga Babau la 100 imi infig adanc buricul degetelor in tabla lui. Probabil daca aveam unghii ii lasam niste urme foarte misto cum am mai vazut pe unele masini tunate. De la 120 km/h am incetat sa ma mai uit la kilometraj si am inceput sa ma gandesc la lucruri mai frumoase. Ma imaginam calare pe o motocicleta cu o gagica voluptoasa in spate care imi face masaj thailandez. Dar n-am apucat sa ma gandesc prea mult ca am si ajuns in Corbu la magazin. Am descalecat lacrimand (din cauza vantului) am cumparat ceapa si ne-am intors la corturi unde i-am revazut pe Apollo si pe Laura care a dormit toata ziua in cort.

Babau a inceput cantarea in forta cu "La cap de pod", varianta necenzurata deloc. Eu am inceput cu o Feteasca Neagra, varianta sec.

Dupa mai multe cantece cantate de Vladimir si Babau si mai multe sticle de vin degustate de mine am remarcat cu surprindere ca stelele de pe cer se misca intr-un mod ciudat. Practic se invarteau cu viteza destul de mare. Toate odata!!! E tare neplacuta senzatia si din cauza asta am fost nevoit sa intru destul de devreme in cort ca sa nu le mai vad pentru ca ma lua ameteala.

Dracu` sa le ia de stele ca numai din cauza lor m-am trezit dimineata cu o durere de cap si o sete inexplicabila.

Duminica a fost o vreme foarte buna de stat la plaja nefiind foarte cald iar apa marii a fost perfecta. Apollo chiar incumetandu-se sa se arunce in valuri ca sa invete sa inoate.

Singurul lucru care ne-a stricat buna dispozitie a fost un miros de hoit care nu provenea de la soricelul strivit gasit pe locul unde a avut Babau cortul ci de la un pescarus.

Vali a adus un delicios penene verde pe care Iulica l-a operat cu maiestrie de chirurg pastrandu-i intact cocosul (doctorul Ciomu probabil s-ar fi bagat unghia in gat de ciuda).

Pe la pranz am incins un Hold`em Poker la restaurantul cherhana aflat pe faleza dar ne-am inteles din priviri sa-l lasam pe Vladimir sa castige pentru ca invingatorul urma sa care chipsurile inapoi la corturi, toate cele 15 kile de chipsuri, prin urmare n-am castigat decat o singura mana ca sa nu bata la ochi prea tare.

Pentru ca se anunta aglomeratie pe drumul spre casa am plecat in coloana pe drumuri mai putin umblate si am ajuns relativ repede la Cernavoda unde am dat ochii cu coloana de masini care se tara pe pod.

Desi se anuntase vreme urata la mare noi am avut noroc si nu am prins ploaie decat vineri noaptea. Apa marii a fost calduta si au fost si ceva valuri. Doar berea a fost cam calda pentru ca sezonul fiind pe sfarsite nu mai existau terase pe plaja si a trebuit sa venim cu ea tocmai din sat.

Trebuie sa-i multumesc lui Marin ca m-a primit si pe mine in masina lor si lui Apollo si Laurei ca m-au dus acasa dupa ce am ajuns in Bucuresti.